Kontakt

Här hittar du vem du ska kontakt när det gäller olika ärenden. Om du är osäker på vem du ska kontakta, kolla på Vanliga frågor & svar först, där har vi samlat de vanligaste frågorna vi får och vem du ska kontakta.

Om du fortfarande är osäker, maila styrelsen@flygaren1.se så hjälper vi dig.

VANLIGASTE KONTAKTPERSONEN

FSS Fastighetsservice AB

För felanmälan gällande fastighet, din lägenhet och parkeringsplatser.
Vardagar kl 8-16: 08-657 90 90
Övrig tid: 08-187 000
Mail vid felanmälan: felanmalan@fss.se

Parkeringsplats

Maila parkering@flygaren1.se för att få en parkeringsplats eller säga upp din plats.

Boka föreningslokal

Maila
lokal.bokning@flygaren1.se om du vill boka föreningslokalen.

Boka gästlägenhet

Maila
gastlagenhet.bokning@flygaren1.se om du vill boka en gästlägenhet.

Bredablick

För frågor om hyresavier, ansökan om medlemskap och överlåtelseavtal. Maila: info@bblick.se

Hissjouren

För felanmälan av hiss i porten.

Parkit

För parkeringsövervakning.

NÄR GRANNEN STÖR

Svenska störningsjouren

Föreningen har ett samarbete med Svenska störningsjouren om du har en granne som stör efter kl 22.00. När du ringer störningsjouren är det du som är ansvarig för att ha tät kontakt med Störningsjouren för att identifiera vilken granne det är som stör. Du ska därför uppge namn och nummer som Störningsjouren kan nå dig på när de kommer till området. Om grannen slutar störa innan störningsjouren kommit fram är du också skyldig att meddela detta. Om Störningsjouren inte lyckas hitta den granne som stör blir föreningen betalningsskyldig för utryckningen, vilket kommer faktureras vidare till den som anmält. Om Störningsjouren hittar den störande grannen kommer denna bli betalningsskyldig.

Du kan kontakta störningsjouren följande dagar:

Torsdagar: kl 22-03
Fre – Sön: kl 22-04